Bola som na teste!

31. októbra 2020, truthbesaid, Nezaradené

Oddnes to mám oficiálne na papieri – som COVID negatívna.

 

 

Bolelo to? Je isté, že tí, čo tvrdia, že áno, v živote bolesť nezažili. Boli tam dedkovia, babky i deti a naozaj nikoho som nepočula pišťať od bolesti ani jajkať. A potom som prišla na rad ja. Slabučké pár-sekundové šteklenie. Bolesť? Žiadna. A to som sa toho napočúvala kadečoho, aké je to hrozné, ako vám až pošteklia mozog a neviem čo. Nepríjemné? Veľmi minimálne. Slzy? Iba na krajíčku. Dali mi čip? Nie! 😀

 

Ja nemám nič proti tým, čo sa boja, nechcú sa dať testovať a nie som ani za hrozby a tresty. Aj v rodine mám takých, čo sa toho boja a nechcú ísť. Ale ľudia, naozaj to nič nie je. Kebyže je to vakcína, tak tam už naozaj máte dôvod mať obavy, lebo neviete, čo vám presne vpichujú do tela. Ak bude povinná, sama uvažujem či pôjdem, lebo z toho mám obavy aj ja. ALE TU SA NIET ČOHO BÁŤ. Tí, čo s tým strašia, robia z toho zbytočné haló.

 

Ale priznávam, nepríjemné bolo to čakanie. Bola som tam 1,5hod. Niektorí inde zrejme čakali aj viac, ale pre mňa bolo už aj toto dlho.

 

DOPLNENIE:

-Starosta sa sťažoval, že mu Matovič nikoho/nič neposlal a nijak nepomohol.

 

-Otužujme sa (Wim Hofova metóda), jedzme vitamíny (C,D a iné), zbierajme šípky, zacvičme si trochu a nemusíme sa báť, ani kebyže sme COVID pozitívni 🙂 Celé je to o imunite.